Fornøyde kunder er nøkkelen til en lønnsom forretningsvirksomhet

Vi må pleie våre kunderelasjoner, og være stolte av gode relasjoner. Våre medarbeidere – alle som en – er det viktigste utgangspunktet for å bygge gode, langvarige kunderelasjoner. Vi er her for å gi våre kunder de rette tjenestene, til rett tid. Vårt mål er at vi alltid yter vårt beste, med glede, og at vi er stolte av den innsatsen vi leverer.

Det overordnede målet for hvert prosjekt er at kunden skal bli fornøyd. Ved å være positive og vise initiativ fremmer vi gode relasjoner med våre kunder, også i situasjoner der det har oppstått problemer. Da er det viktig å lytte til kunden og samarbeide om å finne en løsning.

Vi må gjøre oss fortjent til hver eneste kunde. Det innebærer at det er viktig å satse på å arbeide sammen med kunder, og ikke se på dem som motspillere.

Alle har sin egen måte å hente frem arbeidsgnisten og begeistring. Jeg tror at hvis du har viljen til å gjøre noe, har du også evnen. Et av mine mål for i år var å få fullføre en triatlon, fra start til mål. Og det fikk jeg til, selv om jeg måtte sjonglere med trening, en krevende jobb og livet som trebarnsfar. Jeg svømte 3,8 kilometer, syklet 180 kilometer og løp en maraton. Følelsen av å faktisk stå på målstreken kan ikke beskrives.

Jeg oppfordrer deg til å tørre å være stolt av jobben du gjør, arbeidsplassen din, og Lemminkäinens mer enn 100 år gamle historie – og fremfor alt til å være stolt av våre svært dyktige og erfarne medarbeidere.

Har du viljen, har du evnen. La oss bevise dette for våre kunder.

Mattias Jonasson
Leder, asfaltering
Sverige

06.10.2015

34 personer liker dette